Winkelcentrum De Kopermolen
Promoties InWinkelCentra leiden voor ieder product of iedere dienst tot gegarandeerd succes! In een winkelcentrum is het op de juiste tijdstippen druk, is iedere doelgroep groots aanwezig en daarom zal er een hoge afzet gegenereerd worden met bijvoorbeeld sampling en het uitdelen van flyers. Naast deze traditionele manieren van promotie biedt winkelcentrum De Kopermolen de mogelijkheid tot het plaatsen van een tijdelijke winkel, ook wel een pop-up store genoemd. Een pop-up store is makkelijk op te bouwen en kan daarom een dag, een week of nog langer geplaatst worden. Pop-up stores zorgen voor maximale exposure van uw merk!
Benieuwd naar de mogelijkheden van fieldmarketing in bijvoorbeeld winkelcentrum De Kopermolen in Leiden? Neem dan direct contact op met VeldMark.
Eigenschappen winkelcentrum: | De Kopermolen in Leiden |
Aantal Bezoekers per week | 40.000 |
Aantal winkels | 34 |
Overdekt | Deels |
Supermarkten | 2 |
Elektronica winkels | 0 |
Drogisterijen | 2 |
Koopavond | Vrijdag tot 20.00 uur |
Koopzondag | geen koopzondag |
Pop-up store mogelijk | Ja |
Mogelijkheden winkelcentrum: | De Kopermolen in Leiden |
Sampling | Ja |
Flyeren | Ja |
Pop-up store | Ja |