Winkelcentrum Leidsenhage
Waar is mijn doelgroep ruimschoots aanwezig, waar kan ik mijn doelgroep overdekt benaderen? Al eens aan promotie in een winkelcentrum gedacht? In een winkelcentrum is het op de juiste tijdstippen druk, is iedere doelgroep groots aanwezig en daarom zal er een hoge afzet gegenereerd worden met bijvoorbeeld sampling en het uitdelen van flyers.
Promotie voor ieder product of iedere dienst in een drukbezocht winkelcentrum heeft een gegarandeerde kans van slagen. Naast deze traditionele manieren van promotie biedt winkelcentrum Leidsenhage de mogelijkheid tot het plaatsen van een tijdelijke winkel, ook wel een pop-up store genoemd. Een pop-up store is binnen een mum van tijd opgebouwd en zorgt voor maximale exposure van uw merk!
Benieuwd naar de mogelijkheden van fieldmarketing in bijvoorbeeld winkelcentrum Leidsenhage in Leidschendam? Neem direct contact op met VeldMark.
Eigenschappen winkelcentrum: | Leidsenhage in Leidschendam |
Aantal Bezoekers per week | 150.000 |
Aantal winkels | 187 |
Overdekt | Deels |
Supermarkten | 2 |
Elektronica winkels | 2 |
Drogisterijen | 3 |
Koopavond | Donderdag |
Koopzondag | Elke zondag |
Pop-up store mogelijk | Ja |
Mogelijkheden winkelcentrum: | Leidsenhage in Leidschendam |
Sampling | Ja |
Flyeren | Ja |
Pop-up store | Ja |