Winkelcentrum Winkelhart Etten Leur
Promotie in een drukbezocht winkelcentrum heeft een gegarandeerde kans van slagen. Vanwege de grote aanwezigheid van de doelgroep van uw product of dienst wordt er een hoge afzet gewaarborgd in de juiste winkelcentra. Sampling en het uitdelen van flyers blijven methodes van promotie die goed werken voor naamsbekendheid van producten en productintroducties. Naast deze traditionele manieren van promotie biedt winkelcentrum Winkelhart Etten Leur de mogelijkheid tot het plaatsen van een pop-up store. Een pop-up store is binnen een mum van tijd opgebouwd en zorgt voor maximale exposure.
Promotie in een drukbezocht winkelcentrum heeft een gegarandeerde kans van slagen. Vanwege de grote aanwezigheid van de doelgroep van uw product of dienst wordt er een hoge afzet gewaarborgd in de juiste winkelcentra. Sampling en het uitdelen van flyers blijven methodes van promotie die goed werken voor naamsbekendheid van producten en productintroducties. Naast deze traditionele manieren van promotie biedt winkelcentrum Winkelhart Etten Leur de mogelijkheid tot het plaatsen van een pop-up store. Een pop-up store is binnen een mum van tijd opgebouwd en zorgt voor maximale exposure.
Benieuwd naar de mogelijkheden van fieldmarketing in bijvoorbeeld winkelcentrum Winkelhart Etten Leur? Neem dan direct contact op met VeldMark.
Eigenschappen winkelcentrum: | Winkelhart Etten Leur |
Aantal Bezoekers per week | 70.000 |
Aantal winkels | 150 |
Overdekt | Deels |
Supermarkten | 1 |
Elektronica winkels | 1 |
Drogisterijen | 2 |
Koopavond | Vrijdag |
Koopzondag | Laatste zondag van de maand |
Pop-up store mogelijk | Ja |
Mogelijkheden winkelcentrum: | Winkelhart Etten leur |
Sampling | Ja |
Flyeren | Ja |
Pop-up store | Ja |